Tekenen, schilderen & 3D (6-8 jaar)

Lesvorm(en) Groepsles
Dag(en) woensdag, donderdag
Aantal lessen min. 33 lessen (jaarcursus)
Tarief €280
Docent(en) Charlotte van Winden
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

De cursus tekenen, schilderen & 3D is voor kinderen die graag op ontdekking gaan en het niet erg vinden om hun handen vies te maken.

Ontdek en ontwikkel je artistieke talent in de dynamische wereld van tekenen, schilderen en 3D-kunst!

In het inspirerende atelier van Trias ga je aan de slag met diverse technieken, van tekenen en schilderen tot het verkennen van driedimensionale creaties. Hier ben je vrij om je verbeelding te laten spreken terwijl je zowel je artistieke als technische vaardigheden versterkt.

Maar dat is niet alles. We willen je ook uitdagen om de rol van kunst in onze moderne wereld te verkennen. Hoe kan je als kunstenaar een betekenisvolle bijdrage leveren? Samen onderzoeken we hoe kunst deel uitmaakt van en reageert op de wereld om ons heen.

Deze cursus omvat alle facetten van beeldende kunst bij Trias. Je werkt aan projecten met boeiende thema's en brengt een museumbezoek om je creativiteit verder te voeden. Aan het einde van het cursusjaar tonen we jouw werk in een tentoonstelling, waar je jouw artistieke reis met anderen kunt delen.

Ontdek je passie voor kunst in een stimulerende en inclusieve omgeving, waar jouw creativiteit tot bloei komt en waar je vaardigheden op verschillende manieren ontdekt en ontwikkelt.

KLEDINGADVIES
Trek niet je mooiste kleding aan, van creatief zijn kun je vies worden!

Instromen
Op dit moment kan je niet meer instromen voor deze cursus. We nodigen je van harte uit voor onze open dag op zaterdag 8 juni of zaterdag 24 augustus 2024. Markeer deze data alvast in je agenda en blijf vooral op de hoogte via onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantieactiviteiten. Ook ontvang je een melding wanneer ons cursusaanbod 2024-2025 online staat. De jaarcursussen starten in september.