Instromen kan altijd!

later instromen

Instromen in bijna alle jaarcursussen kan het hele jaar door, mits er plek is in de les. Bekijk de cursussen op de website en vraag een proefles aan. Is een les vol en is er geen alternatief voor je op een andere dag of tijd, meld je dan via de website aan voor de wachtlijst. Zijn er voldoende aanmeldingen, dan kijken we naar de mogelijkheden om een nieuwe cursus te starten.

Instromen bij jaarcursussen met groepslessen muziek of zang kan tot 1 februari. Om in te stromen bij muziek of zanglessen is maatwerk nodig: We starten met een proefles om te bepalen of de cursus aansluit bij wat je wilt. Ben je enthousiast en wil je instromen? Leuk! Om goed aansluiting te vinden in de groepsles zijn er wellicht wat extra instroomlessen nodig. Dat wordt in overleg met de cursist en de docent afgesproken.

Wil je na 1 februari instromen bij een muziek of zang cursus? In de maand mei gaan de kennismakingscursussen weer van start. Meld je aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Je kunt een proefles aanvragen door te mailen naar trias@stichting-trias.nl o.v.v. je naam, telefoonnummer en gewenste cursus.