Ideeën en klachten
IDEEËN
Hoe kan Trias bijdragen aan de ontwikkeling van kunst en cultuur in Rijswijk en Leidschendam-Voorburg en zie je mogelijkheden hierin? We zijn benieuwd naar jouw ideeën en ervaringen. Laat het ons weten door te mailen naar trias@stichting-trias.nl. We zorgen ervoor dat jouw ideeën bij de juiste persoon terecht komt binnen Trias.
KLACHTEN
Wekelijks bezoeken honderden mensen Trias. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over de kwaliteit van de cursussen en de dienstverlening van onze docenten. Ben je desondanks niet tevreden? Aarzel dan niet om ons hiervan op de hoogte te brengen. Niet alleen kunnen we zo kijken of er een adequate oplossing mogelijk is, ook kunnen we met de feedback onze organisatie blijvend verbeteren. Wanneer je ontevreden bent over onze dienstverlening, nodigen wij je uit om dit klachtenformulier in te vullen. Je klacht zal vertrouwelijk worden behandeld.
Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging van je klacht. Wij behandelen je klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen. Lukt het ons niet om de klacht binnen 14 werkdagen te behandelen, dan word je daarover geïnformeerd. Lees ook onze klachtenprocedure.
KLACHTENFORMULIER