Maak je klaar voor de Rijswijk Talent Award: Podiumkunsten!

De vijfde editie van de Rijswijk Talent Award komt eraan! Na een succesvolle editie voor Beeldende Kunst in 2020 wordt dit jaar Podiumkunsten in de spotlight gezet. Heb jij een talent voor zang, dans, acrobatiek, toneel, cabaret, spoken word, beatbox of muziek? Meld je dan vanaf 16 juni aan voor dé talentenjacht voor Podiumkunsten in Rijswijk!

Altijd al willen schitteren op het podium van de Rijswijkse Schouwburg? De Rijswijk Talent Award is voor iedereen vanaf 6 jaar met een talent op het gebied van podiumkunsten. Dus zangkoren, muziekorkesten, bandjes, turnacts, dansgezelschappen - maar uiteraard ook iedereen die alleen of samen met iemand wilt optreden – worden opgeroepen zich aan te melden.

Aanmelden doe je op www.rijswijktalentaward.nl. Deelname is eenvoudig d.m.v. inzending van een video van je performance of talent. Dit mag ook een bestaande video zijn uit je archief. Alle inzendingen worden door een vakjury beoordeeld.

Inschrijven voor de Rijswijk Talent Award kan tot woensdag 22 september via de site. Uit alle inzendingen worden 20 acts genomineerd voor de voorronde op zaterdagavond 9 oktober bij Trias. Op zondagmiddag 28 november treden 10 finalisten op in de grote zaal van de Rijswijkse Schouwburg. De winnaar ontvangt € 500,- (voor eigen talentontwikkeling), een exclusieve award en diverse optredens bij lokale podia.

De organisatie van de Rijswijk Talent Award is in handen van Trias, Centrum voor de Kunsten i.s.m. de Rijswijkse Schouwburg, het Rijswijks Jeugdtheater, Balletstudio Marijke de Roo, Just Dance Studio, Muziekschool Rijswijk, Concertkoor Rijswijk, Rijswijks Lyceum en Welzijn Rijswijk. Deze organisaties willen talentontwikkeling in Rijswijk extra stimuleren. De amateurkunstenaars wordt een prachtig podium geboden, waarbij zij door professionals beoordeeld worden. Ga voor meer informatie en aanmelden naar www.rijswijktalentaward.nl.