TRIAS TALENTEN IN DE SPOTLIGHT

Nieuwjaarsvoorstellling 2020

Vol trots blikken wij terug op de gemeentelijke nieuwjaarsvoorstelling op woensdag 8 januari 2020 in de Rijswijkse Schouwburg. Wat hebben wij genoten van ons Trias orkest! Zo’n 50 van onze muzikale leerlingen en talenten van de Trias Talent Agency deden mee.

De bijzondere muziek, het samenspelen en het enorme plezier van alle fluitisten, harpisten, zangers, violisten, saxofonisten, keyboardspelers, pianisten, (bas)gitaristen, drummers en slagwerkers maakten diepe indruk op het publiek. Na afloop kregen wij voor Trias veel complimenten over het geheel en de muzikaliteit van de jonge muzikanten. Heel mooi om te zien en te horen.

Zoals iemand de ochtend erna appte: “Trias stond er fantastisch bij. Jong en oud, cultureel divers, stoer en verlegen, klassiek en modern in één plaatje. Een prachtig beeld van onze samenleving”.

Wij willen iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan de nieuwjaarsvoorstelling, voor en achter de schermen!

Benieuwd naar alle foto's van de Nieuwjaarsvoorstelling 2020? Download ze hier

Fotografie: FOTOFLEX.NL