En wat is jouw talent?

Stefanie Beekmans

Heb jij altijd al in en koor willen zingen onder leiding van een koordirigent?

Zingen en dan vooral sámen zingen is zó fijn!

"Onder mijn leiding werk je aan een tiental nummers, van klassiek tot pop: van Bach tot The Beatles. Het volwassen koor van Trias zingt zeer uiteenlopende muziekstijlen. Je bent van harte welkom!", aldus docent en zangeres Stefanie Beekmans.

Op het conservatorium van Den Haag heb ik mij als zangeres breed kunnen ontwikkelen; klassiek, musical, jazz en veel ensemble-zingen. Via de opleiding Docent Muziek ontwikkelde ik skills op muziek-pedagogisch/didactisch gebied. Naast mijn werk als vakleerkracht muziek en koordirigent in het primair onderwijs ben ik met veel plezier de dirigent van het 'van Bach tot Beatles-koor'.

Iedere maandagavond maken we er samen een feestje van: naast het ontwikkelen van je zangstem, houding, adem en techniek werken we aan een divers repertoire uit verschillende muziekstijlen. Na een avond vol zangplezier keren we vrolijk en vól energie weer huiswaarts!

Kom ook een keer meezingen, iedereen is welkom!"