Streetdance

Lesvorm(en) Groepsles
Dag(en) woensdag
Aantal lessen min. 33 lessen (jaarcursus)
Tarief €280
Docent(en) Imogen Li
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

In de cursussen streetdance van Trias kun je deze dansstijl aanleren of jezelf verder ontwikkelen in deze dansstijl.

Streetdance is ontstaan op straat en is een verzamelnaam van verschillende dansvormen als jazz, hiphop en urban. Het is een rauwe, explosieve dans die vooral wordt gedanst op popmuziek. Je werkt met je groep aan verschillende choreografieën en aan je techniek, conditie en uitstraling. Houd jij van energiek en een beetje stoer? Kom dan streetdancen bij Trias!

CURSUSSEN 2023-2024

• Jaarcursus 6-7 jaar: vanaf woensdag 30 augustus 2023 | 15.45 uur | 50 min | Imogen Li
  • Jaarcursus 8-10 jaar: vanaf woensdag 30 augustus 2023 | 16.35 uur | 50 min | Imogen Li
  • Jaarcursus 11-13 jaar: vanaf woensdag 30 augustus 2023 | 17.25 uur | 50 min | Imogen Li
  • Jaarcursus 13+ : vanaf woensdag 27 september 2023 | 18.15 uur | 50 min | Imogen Li

Tip: wacht niet te lang met inschrijven. De klassen stromen al snel vol!

Kledingadvies

• Een joggingbroek of legging die lekker zit
  • Sportschoenen; dit kunnen gymschoenen zijn of echte danssneakers van een danswinkel. Goede dansschoenen kun je ook vinden in de goedkopere schoenenwinkels. De schoenen moeten niet te groot of te klein zijn, dat danst niet prettig en leidt af.

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantie activiteiten. Ook zullen we je op de hoogte stellen van ons cursusaanbod 2024-2025. De jaarcursussen starten in september.