In herinnering

In herinnering: Jacqueline Lenting - Van Baal

Jacqueline Lenting, onze lieve, betrokken en creatieve gastvrouw, is op 27 juli overleden. Ze was 60 jaar. Het bericht van haar overlijden kwam in de zomervakantie als een schok voor ons allemaal. Jacqueline is heel kort ziek geweest. Het is onbegrijpelijk. We zijn er stil van. Jacqueline was sinds augustus 2017 trouw onze vrijwillige collega op de woensdagmiddag. Ze was vaak op feestelijke momenten aanwezig om te helpen, bijvoorbeeld bij het inrichten en de opening van de kunstexposities van de leerlingen. Jacqueline vierde het leven elke dag. Zij genoot van de drukte op Trias, van de kinderen en van de organisatie. Wij werden blij van haar aanwezigheid. Jacqueline maakte altijd tijd voor een gezellig praatje en hielp waar ze kon. In onze gedachten zijn we bij haar man Jan en haar zoon Tim en de naaste familie en vrienden, naar wie ons innig medeleven uitgaat. Wij wensen hen sterkte in deze moeilijke tijd.

Jacqueline, we gaan je enorm missen.

Alle collega’s en leerlingen van Trias