Update: lessen gaan wel live door!

Trias heeft donderdagochtend bericht ontvangen over de voortgang van onze cursussen. Uit de noodverordening veiligheidsregio Haaglanden kan worden geconcludeerd dat onze activiteiten voor cursisten t/m 17 jaar doorgang kunnen vinden op locatie:

… activiteiten van een vereniging voor leden tot en met 17 jaar, waaronder begrepen verenigingen voor scouting, cultuur, kunst, en sport, geopend mogen zijn. In dit lid wordt gesproken over een jeugdvereniging. Deze uitzondering heeft echter een bredere reikwijdte en ziet ook op activiteiten georganiseerd door een stichting of door of namens een overheidsorganisatie.”

Wij vinden het erg vervelend dat deze keuze zo lang op zich heeft laten wachten en bieden onze excuses aan voor de verwarring. Wij zijn ontzettend opgelucht met dit uitsluitsel en zetten alles in gang om, in tegenstelling tot wat eerder is gecommuniceerd, de lessen op locatie te laten plaatsvinden.

Cursisten die ouder zijn dan 17 jaar ontvangen nog bericht in welke vorm hun lessen worden gecontinueerd de komende twee weken.