Start met muziek: de Muzikale Wereldreis

Aantal lessen jaarcursus: min. 33 lessen/ korte cursus: 10 lessen
Tarief €280/€90
Docent(en) Blishta Hoopman Roché van Tiddens
Ooievaarspas Scan de Ooievaarspas en ontvang eenmalig 100% korting. Ga voor de voorwaarden naar www.stichting-trias.nl/ooievaarspas

Muziek op jonge leeftijd heeft positieve effecten op de ontwikkeling van een kind. Dus ga op reis in de wereld van muziek!

De muzikale wereldreis zit vol avonturen! De jonge avonturiers van 5 en 6 jaar maken kennis met allerlei stijlen muziek. De docent neemt de kinderen mee naar de klanken uit o.a. Afrika, Spanje, China, Rusland en Zuid-Amerika. We spelen in deze muziekcursus op de kleine instrumenten zoals de handtrom, triangel, claves, woodblock, tamboerijn etc. en een paar grotere instrumenten zoals de djembé, cajon en xylofoon.

In deze muziekcursus staat de blokfluit centraal. We leren in deze muziekcursus ook een aantal muzieknoten en ritmenoten lezen, die je dan op de blokfluit leert spelen. Een blokfluit aanschaffen is niet verplicht, maar wel leuk om het thuis muziek maken te stimuleren. Ga je mee op reis?

CURSUSSEN 2023-2024

• Jaarcursus 5-6 jaar: vanaf woensdag 30 augustus 2023 | 15.45 uur | 50 min | Blishta Hoopman | €280
  • Korte cursus blok 1 - 5-6 jaar: vanaf zaterdag 7 oktober 2023 | 10.50 uur | 50 min | Roché van Tiddens | €90
  • Korte cursus blok 2 - 5-6 jaar: vanaf zaterdag 13 januari 2024 | 10.50 uur | 50 min | Roché van Tiddens | €90
  • Korte cursus blok 3 - 5-6 jaar: vanaf zaterdag 13 april 2024 | 10.50 uur | 50 min | Roché van Tiddens | €90

Tip: wacht niet te lang met inschrijven. De klassen stromen al snel vol!

Wil je op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Je wordt dan automatisch op de hoogte gesteld van onze open dagen, proeflesmaand en vakantie activiteiten. Ook zullen we je op de hoogte stellen van ons cursusaanbod 2024-2025. Onze jaarcursussen starten in september.